Search This Blog

Sunday, March 20, 2016

New from Essence - Review

I simply can not resist the most cutest packages that Essence makes. Essence, besides affordable prices and a good quality, also has the most adorable packaging for products and you simply have to have them. It is sth that happens to me regularly. Few days ago Essence launched beautiful blush , called Blush Ball. As its name says, it looks just like a little ball. Three shades are available : 30 cinnamon candy, 10 peach candy and 20 strawberry candy. So, there is sth for every skin type / tone.
That beauty  costs 2,99 €.




Jednostavno sam slaba na lijepa pakovanja koja ima Essence. Nekako se uvijek trude da, pored pristupacne cijene I kvaliteta proizvoda ( u odnosu na cijenu ) , svoje proizvode upakuju u najneodoljivija pakovanja pored kojih se jednostavno ne moze samo proci. Po ko zna koji put bash to mi se desilo. Essence je u novitetima izbacio I preslatko rumenilo Essence Blush Ball. Rumenilo se moze naci u tri nijanse :30 cinnamon candy, 10 peach candy, 20 strawberry candy . Kako se ´po nazivima moze I zakljuciti, za svaki tip koze postoji odgovarajuca nijansa. Svijetlo roza za one koji su malo svjetlije koze, malo jaca roza za nesto tamniju kozu I blago bronzana, za nude look. Kao sto se I vidi na slici ispod, cijena mu je 2,99 €.

Its shape makes applying more than simple. You actually do not need brush to apply this blush, you can bland it very good even with your fingers. I, personally, do use  blush for applying and blending because they are very pigmented ( picture above is not very good so you can not see how pigmented they are ).
Shades are not matt. They are baked, silky blushes but they are good for every type of skin. I think they are just what my face need after all those matt products. They bring some colour back  into my face, they bring back "life" into my face. It doesn't stay all day but it is very easy and small so you can put it in your bag and after a while, apply it again.
All at all, beautiful, affordable , easy to apply and above cute. I prefer peach shade this time.


Sto se nanosenja tice vrlo je lahko zbog samog oblika rumenila. Za nanosenje vam ne treba cetkica posto se moze I prstima lijepo izblendadi. Ja, medjutim, koristim cetkicu jer su dobro pigmentisana ( iako je malo slika losija pa se ne vidi pigmentacija najbolje ) pa nekako imam osjecaj da to bolje izblendam cetkicom.
Boje nisu mat, nego su vise silky, sedefaste. Medjutim, mislim da odgovaraju svakom tipu koze.
Ja sam vecinom koristila do sad mat rumenila, ali sam ovim odusevljena. Tacno mi licu da malo neophodne zivosti u moru svih tih mat proizvoda koje nanesem
Mala mana je sto I nije toliko dugotrajno, ali zato je prakticno pa se jednostavno moze u torbi ponijeti I nakon par sati nanijeti ponovo.
Sve u svemu, prekijepo rumenilo, prelijepo pakovanje, zaista prakticno I neodoljivo. Ja sam se odlucila za peach nijansu ovaj put.



3 comments:

  1. Joj kako je slatkoooooo...aaaaa predivno...zelim, zelim...ne mora ni valjati, prodala si mi zbog pakovanja :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bit ce najvjerovatnije u Giveaway-u uskoro ;) :*

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete