Search This Blog

Monday, March 7, 2016

Nadogradnja trepavica - moje iskustvo / Eyelash Extensions - My experience

Morala sam update post I dodati vaznu napomenu : ovo je samo moje iskustvo I nemam nista protiv salona koji nude ekstenzije trepavica. Da mi se nije svidjalo, ne bih ni uradila. Poslom djevojke koja mi je radila I tim salonom ,opcenito sam prezadovoljna. Inace svi radimo stvari I koje stete ali ih svejedno radimo, nego ja zaista nisam imala potrebu jer su moje trepavice duge. Tako da ovaj post nije nikakav HEJT protiv osoba I salona koji to rade !!!


Bila sam tipicni primjer tuke ( blago receno ) koja se vodi onom starom izrekom : Vidjela zaba da se konji potkivaju pa I ona digla nogu .
Upravo tako sam I ja poletjela na nadogradnju trepavica. Sada, kada realno pogledam, I nisam imala neki poseban razlog za to. Moje trepavice su sasvim dovoljne duzine, dovoljno uvijene I odgovara im svaka maskara I svaka cetkica. Ali, hajde ti dogovori ludoj glavi ... Cak sam ja sebi I nasla razlog : Proljece je, suze mi oci pa mi je bolje da ne stavljam maskaru, odoh ja nadograditi trepavice.
Proces je bezbolan ( naravno ), trajao je oko 2h, ukocila sam se. Iako se lezi, moras biti maksimalno miran, sto je meni inace tesko I pola sata a kamo li dva.Inace mi je receno da nadogradnja ne steti prirodnim trepavicama, tako da nije bilo razloga da to ne uradim. Cijena je bila 50 km.
 Kad je process zavrsen, niko sretniji od mene. Preduge trepavice, prelijepe, tamnije od prirodnih tako da se ne mora nanositi maskara uopste.
Takodjer su mi rekli, da mogu trajati  oko 3/4 sedmice, samo da se vodi racuna o tome kako se sminka skida. Meni su trajale vise od 5 sedmica I kada su pocele lagano da se razrjedjuju I kada to vise nije lijepo izgledalo, lagano , kako mi je receno, sam ih skinula. Inace sam u medjuvremenu primjetila da, kada neka sama otpadne, povlaci za sobom bar jos dvije moje prirodne iz korjena.
Eh, kada sam ostatak skinula, pazeci da ne povlacim svoje, sto je skoro nemoguce, iako sam imala samo mozda desetak da skinem, uslijedio je SOK !

                                       JA VISE NEMAM SVOJIH TREPAVICA !!!

Ono sto mi je ostalo nije se moglo nazvati ni pokusajem trepavica a kamo li trepavicama. Da me nije bilo stid, zaplakala bih. Vristala bih... Mama je bila tu, naravno ,da me tjesi tj. laze u oci, kako se to ne vidi, da svako jutro stavljam neke ardell itd bla bla ali ne postoji nesto sto me u tom trenutku moglo smiriti.
Tako sam satima trazila na internetu sta da uradim I onda, na savjet prijateljice, kupila ricinus ulje I mazala par puta na dan I prije spavanja. Nakon dvije do tri sedmice, moje trepavice su se vratile u normalu ( valjda ), hvala Bogu.

Eh sad, da sam bila zadovoljna onim sto sam dobila - jesam. Trajale su dovoljno dugo. ALI ne preporucujem nikome ko ima svoje prirodno duge trepavice da to radi. Sada ima dovoljno razlicitih vrsta trepavica, koje fino zalijepite pa odlijepite I ne ostecuju vase. Tako da drage moje, ne vrijedi zivaca  :)
Ovo su moje oporavljene trepavice sada :)

I was a typical example of those girls who do something not because they need it but because everybody else is doing it. ( pls do not be like this )
So, last year, I did lash extensions. My natural lashes are long enough, curled and I can use any mascara so it simply wasn't sth that should be done. But...with girls here is always BUT- and that is what makes problems mostly. I even came up with the reason - it is spring and my eyes are sensitive and wet all the time ( I literally cry while walking on the street or doing any other daily activities outside ), so I better not be using mascara and I should do extensions.
It wasn't painful but you are supposed to be lying down without any possible movement, which was very difficult for me cuz I can not spend more than 15 minutes calm . So I was told that extensions will not do any harm to my natural lashes  and it wasn't so expensive ( 25 € ) .
At the end I was very happy and my extensions were beautiful, dark , long ( everything I already had with mascara on but I didn't want to admit it ) . The lady in the beauty salon told me that I need to take proper care of them and to be careful when taking my make up off. I have had a beautiful lashes for about 5 weeks, more than it was expected . After five weeks they didn't look so beautiful any more, some of them were already gone so I decided to take of the others as well. I was very careful and I tried not to take of some of my natural lashes with the extensions, but it was impossible.
At the end I was shocked.
I didn't have my natural lashes any more.
I was so angry, sad , pissed off ...
I was going through the internet searching for similar experiences and the possible solution. But there was nothing I could do to bring back my lashes in a day. My friend advised me to buy Ricinus oil. I had bought it and I was rubbing it in my eyelashes ( what was left of them )every night. After two/three weeks my lashes were back to normal ( I hope so ) .

All at all, I was satisfied with my extensions at the beginning, they lasted even more then they were supposed to. But, if you have average lashes I advise you not to do it. There are so many false lashes today which you can use. Simply apply them when you need them and at the end of the night take them off.
First picture is with my extensions and second picture is now, without extensions.
what are your experiences with lash extensions ?



3 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. Platis toliko i na kraju ne valja...ja i nemam trepavica :/ ali definitivno se ne bih usudila na nadogradnju...cuj 2 sata biti miran? Pa umrla bih :D
    Jos ako otpadnu i moje kojih ionako nema...pa plac...
    Imam neke trepavice ardell i catrice, ali ih jos nikad nisam stavila...ne znam ja to sama :/ a nemam ni prilike gdje ih nositi :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Valjale bi jedino u slucaju da ne ostete tvoje. Tad mi ne bi bilo zao dati novac a ovako sam sigurna da to vise nikad necu uraditi. I ja imam par nekih ardell I da bih sebi olaksala stavljanje I skratila muke, prepolovila sam ih pa stavim samo na kraj kapka :D pokusaj tako :) ´:*

      Delete