Search This Blog

Wednesday, March 30, 2016

Dupes - Hit or Miss

I don't know where to start because I have so much to write about and I haven't been around a couple of days. HOLIDAYS :) it was nice, to spend some time with family for a change, but now my tasks which need to be done, are hunting me.
Well, I have been searching through the internet, youtube, Instagram and I came upon some really interesting things. We all know that there are so many great things ( make up ) that we all want to have, but some of them are really expensive. I don't say that they are not good for that price, but sometimes, we can find more affordable piece with almost same effect. DUPES  :) I have tried some of them and I can say that they are pretty good. Of course, sometimes there are slightly differences, but for that price, they are more than good and welcome.
Today I am presenting to you the DUPE of the famous THE BALM - MARY LOU MANIZER HIGHLIGHT ( 21 € )  and its


CATRICE LIQUID METAL EYESHADOW 120 SATINA VAN DER WOODSEN ( 4 € ) .
The Balm is a bit darker but after you blend it you can hardly see the difference.

So try it out and write me what do you think about it :)

Ne znam gdje bih pocela jer imam toliko tema o kojima bih pisala a I nije me bilo nekoliko dana pa se nagomilalo. PRAZNICI :) bilo je lijepo provesti neko vrijeme u krugu familije ali sada kada je proslo, obaveze koje se trebaju ispuniti, me proganjaju. Nesto sam u zadnje vrijeme caprkala po internet ( youtube, Instagram ) I naisla sam na zaista zanimljive stvari. Vjerovatno vecina od nas zeli mnoge skupe stvarcice kada je u pitanju make-up, ali ne zeli da trosi previse novca na to .Ne kazem da te skupe stvarcice nisu vrijedne cijene, nego nekada mozemo naci I neke pristupacne stvari sa skoro istim efektom. DUPES :) Ja sam isprobala nekoliko I mogu reci da su mi iskustva s njima uglavnom pozitivna, naravno postoji mala razlika ali ta razlika u odnosu na razliku u cijeni je toliko mala, da je I zanemarujuca.
Danas vam predstavljam kopiju slavnog Mary Lou Manizer Highlighter - a :) a to je ni manje ni vise nego sjena, naseg voljenog CATRICE Brenda :) ( iznad mozete vidjeti naziv sjene I slike ) . The Balm je malo tamniji ali kada sve to fino izblendade, efekat je isti.
Provjerite I sami pa mi javite utiske :)

5 comments:

  1. Placen nad ovim hajlajterom :D Ali fakat placem...doduse najradije bih kupila sestre...A sjena je prilicno vjeran dupe...Zasto ne probati?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj pa javi, zanimaju me bash misljenja ostalih :) imam jos par ovih kopija pa da vidim kako prolazi :

      Delete
  2. Placen nad ovim hajlajterom :D Ali fakat placem...doduse najradije bih kupila sestre...A sjena je prilicno vjeran dupe...Zasto ne probati?

    ReplyDelete
  3. Ja cu probati samo da nadjem ovo sjenilo jer hvalospjevi ovom highlighteru su nebrojeni :).

    ReplyDelete
  4. Ja cu probati samo da nadjem ovo sjenilo jer hvalospjevi ovom highlighteru su nebrojeni :).

    ReplyDelete