Search This Blog

Sunday, March 6, 2016

Introduction / Uvod

Topli pozdravi drage moje I dragi moji buduci posjetitelji - kojih ce, nadam se, biti ...


Dugo sam se premisljala oko toga da li da pocnem sa blogovanjem, nadam se da se necu pokajati. Prije svega, znam da cu uzivati u pisanju I dijeljenju svih mogucih I , na prvi pogled, ( upravo otpjeva Sasa Tropico ovaj dio recenice pa ukradoh :) ) nemogucih ideja I iskustava koji, po mom skromnom misljenu, mogu biti od pomoci jos nekome negdje nekad tamo ...

Kao dodatan podstrek da pocnem sa ovim mi je bila blogerica Ivana koja je nedavno pocela sa necim slicnim I jednostavno njena smjelost I hrabrost su me inspirisale da I ja nesto pokusam. Nesto, sto sam uvijek voljela I zeljela ali jednostavno sam bila kukavica. Kukavica koja se bojala osuda I losih komantara u sredini u kojoj sam bila ( koja nema milosti ni prema cemu bilo to dobro ili lose, nekako uvijek se od toga napravi nesto prelose ) .

Nisam bila sigurna za koju tacno "temu" bloga da se odlucim jer imam dosta nekih ideja koje se ne mogu svrstati u neke uze teme pa sam jednostavno rijesila da to bude nesto malo sire. Uglavnom bit ce tu kojekakvih iskustava I savjeta vezanih za make-up, njegu tijela/ lica/ noktiju/ koze itd, mali trikovi koji nam mogu nesto olaksati u svakodnevnom zivotu itd.

Jedino mogu obecati da cu se truditi da ne bude dosadno I da iskustvo iz prve ruke podijelim sa Vama ne nesto sto sam samo cula, nacula, procitala a ne I probala/ iskusila / testirala.

Sebi zelim sretan pocetak :) a Vama ugodno putovanje samnom u ovoj mojoj avanturi :)

PS. U dodatku Vam ostavljam link Ivaninog bloga da ga posjetite ako zelite


https://www.facebook.com/Be-bold-brave-by-Ivana-108633119478383/



Warm greetings to all my future followers



I have been thinking for a long time now whether or not to start writing the blog, and I really hope that I will not regret doing it.



I know for sure that I am going to enjoy writing and sharing all possible ant, at first glance, impossible ideas and experiences which could be , in my humble opinion,  very helpful to someone somewhere…



My Friend Ivana, who has recently started some sort of blogging, was my motivator. Her boldness and courage inspired me to start something. That “something” I have always wanted to do but I was simply a coward. The coward who was afraid of judgements and bad comments . I was also not so sure what should be the main subject of my blog because I have many ideas which could not be classified in just one subject, so I have decided to make it something more general. Mostly I will be writing about all kinds of experiences and recommendations related to make-up, health , skin care, body care, nail care and many other small tips which could make our life a bit easier.



I can promise that I will do my best not to write about boring things and that I will be sharing only the things that I have experienced not the thing that I have been reading about or heard about.



I wish myself a good luck and a good start
J and i wish You a pleasant journey on the trails of my adventure .


PS. here You can find the link of Ivana`s blog https://www.facebook.com/Be-bold-brave-by-Ivana-108633119478383/





6 comments:

  1. Dobrodosla u svijet blogovanja! Ivana je zaista sjajna, iz nje mi izlazi neka dobrota i volim da je slusam. :) Nadam se da ces biti uspjesna u blogovanju! Zelim ti sve najljepse odmah u startu <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na lijepim rijecima, zaista mi mnogo znace :)Nadam se da cu opstati u ovom svijetu a sto se tice Ivane, upravo tako, divno stvorenje :) :*

      Delete
    2. Zahvaljujem,Anđela!Volim sto se ovako podrzavamo,srce mi puno <3 .

      Delete
  2. Imas evo vjernog citatelja! Od srca zelim sretan pocetak i nadam se da cemo te citati jos dugo, a ne sumnjam da ce postovi biti kvalitetni :D

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete